Úvod Jak nakupovat?

Jak nakupovat?

 

Práce s košíkem:


Jak vložit zboží do košíku?

 

Pro přidání zboží do košíku, jako první na stránce konkrétního produktu kliknete na zelené tlačítko Do košíku.

Po přidání produktu do košíku vám systém ukáže produkt, který jste právě vložili do košíku.

Zde si můžete ověřit, zda jste vybrali správný produkt a přejít k objednávkovému procesu klepnutím na tlačítko Další.

Aktuální stav košíku si můžete kdykoliv opět ověřit po kliknutí na ikonku

v pravém horním rohu stránky, která zároveň informuje o počtu přidaných produktů do košíku.

 

Jak odstranit zboží z košíku?

   

K odstranění produktu z košíku je třeba, abyste se nacházeli přímo v košíku.

Do košíku se můžete dostat kliknutím na ikonu košík v pravém horním rohu stránky.

V něm stačí kliknout na tlačítko s červeným X vedle produktu, který chcete odstranit z košíku

a produkt bude z vašeho košíku následně odstraněn.

 


Objednávka zboží:

 

 

Jak probíhá proces objednávky

 

 

1. Pokud jste si již vložili produkty do košíku, prvním krokem potřebným pro provedení objednávky je kliknout si na tlačítko košík. Následně budete

automaticky přesměrováni do košíku.

2. Po kliknutí se dostanete na stránku Krok 1/2, kde si vyberete způsob dopravy a platby.

Pokud ještě nejste u nás zaregistrováni můžete tak učinit

kliknutím na možnost Registrace avšak ta není podmínkou nákupu.

Pokud se nechcete registrovat stačí vybrat možnost Jednorázový nákup.

Pro registrované zákazníky je zde možnost Přihlásit se, nebo Jednorázový nákup. Tlačítkem Dále se

dostanete ke Kroku 2/2, kde tlačítkem Objednávka odešlete svou objednávku.

3. Po odeslání objednávky přejdete na stránku, která vám potvrdí úspěšné odeslání vaší objednávky.

 

 

Jak se přesvědčím, že objednávka byla bezproblémově odeslána?

 

 

Po úspěšném dokončení každé objednávky Vám bude zaslán e-mail se souhrnnými informacemi o úspěšné objednávce.

V případě, že máte další doplňující otázky k vaší objednávce, neváhejte nás telefonicky kontaktovat na +420 722 366 905.

 

 

Co dělat, pokud mám problém objednávku správně odeslat?

 

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu na: info@hi-gourmet.cz

Kontakt

Hi-Gourmet Company CZ s.r.o.

K podjezdu 1447/ 9   

Praha 4, 14000

 Provozní doba:

 Po - Pá: 09:00 - 16:00

 So - Ne: zavřeno

 Telefon:

 +420 722 366 905

 +420 777 314 861